Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

μια τέλεια στιγμή

Σταύρος



Έλα κάτσε κοντά μου και μη μιλάς. Μη χαλάς την ατμόσφαιρα με λόγια. Κάτσε κοντά μου και κοίτα τη θάλασσα. Κοίτα τ' αστέρια. Και πες μου αν έχεις ξαναδεί τέτοια βραδιά. Αν έχεις ξαναζήσει τέτοια βραδιά. Ή δεν είναι το ίδιο και για σένα; Αυτό που νιώθω εγώ. Πως γεννήθηκα για μια τέτοια νύχτα. Πως γεννήθηκα γι' αυτήν εδώ τη στιγμή.
Όλα στον κόσμο καλά τακτοποιημένα και γω κάτω από έναν καλοκαιρινό ουρανό μαζί σου. Όλα του κόσμου τα προβλήματα λυμένα και γω δίπλα στη θάλασσα. Όλοι οι άνθρωποι φιλικοί και τα αισθήματά τους γίνονται ζεστασιά που με διαπερνάει. Όλη η φύση φιλική. Ο ουρανός να μου τάζει κι η θάλασσα να προσπαθεί να μ' ευχαριστήσει. Όλα γύρω ντυμένα στο πιο καλό τους χρώμα. Μέχρι το φεγγάρι. Που λες και το βλέπω για πρώτη φορά. Που το βλέπω όμορφο για πρώτη φορά. Μια τέλεια εικόνα. Μια τέλεια νύχτα. Φτιαγμένη ειδικά για μας. Γι' αυτό σου λέω. Έλα κάτσε κοντά μου και μη μιλάς. Έλα ν' αποτυπώσουμε τη σκηνή. Και ν' αποτυπώσουμε τη στιγμή. Τη στιγμή που γι' αυτήν γεννηθήκαμε. Τη βραδιά του γάμου μας. Έλα κάτσε κοντά μου. Σ' αγαπάω!


(απόσπασμα...)

Λέττη Κοιλάκου, Αγαπούλα μ' ακούς;, εκδ. Δανιά,1995.


Δεν υπάρχουν σχόλια: